Fotograven

06:00


Ik ben niet zo goed in Nederlands. Ik schrijf graag lange zinnen met komma’s voor de ‘en’. Dat is technisch gezien niet verkeerd, het heet de ‘Oxford Comma”, zoek maar eens op. Maar goed, ik ben dus waarschijnlijk de laatste persoon om mensen de les te lezen in de Nederlandse taal. Op Rapper Sjors na dan.

Maar ik ga het lekker toch doen. Want als je werkzaam bent in de fotografie, zelfs als amateur, dan mag ik er toch wel van uit gaan dat je weet hoe je fotografen spelt? Toch? Nope.



En dan mijn favoriet. Deze valt niet te overtreffen. Nooit en te nimmer. Kijk dan toch wat een pareltje:





Deze blog heeft verder geen conclusie want foto’s zeggen meer dan 1000 woorden. Dus hier:



You Might Also Like

2 reacties

  1. Haha, soms is spellen zo moeilijk... Maar als je in de fotografie zit moet je fotograven (dit moest even) echt wel goed gaan spellen. sowieso is ook zo'n leuk woord, heel veel combinaties mee mogelijk :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zowiezo, sowiezo, zowieso, zowiso, sowiso... AAAAHH. Nevermind, sws :p Dank voor je reactie :D haha

      Verwijderen

Subscribe