Kerst // Gift Guide Cadeautjes onder 15 euro!

06:00


Cadeautjes geven vind ik haast nog leuker dan cadeautjes krijgen! Ik vind het echt heel erg leuk om persoonlijke pakketten samen te stellen van fijne producten, of om dat ene perfecte cadeau te vinden. Voor kerst of Sinterklaas vieringen stel ik dan ook graag mijn eigen pakketjes samen, in plaats van een kant-en-klaar ding te kopen. Alle producten die ik selecteer presenteer ik mooi op een dienblad, in een mandje of in een doos of blik. Met wat folie en een mooie strik ziet het er vervolgens uit alsof het recht uit de winkel komt.

Omdat het soms best moeilijk kan zijn om voor niet heel veel geld toch leuke cadeautjes uit te zoeken, heb ik hieronder een aantal toffe pakketten samengesteld. Er zit voor iedereen wel wat bij, of je nu van thee houdt of liever wijn drinkt. Onder elke collage kun je de prijzen en de winkel vinden waar ik de producten vandaan heb!

Welk pakket zou jij graag willen hebben van de kerstman? Laat het me weten in de comments!


Voor de theeleut
Twee theeglazen Xenos €1,99 per stuk
Losse thee Hema €2,50 per stuk
Thee ei Hema €2,00
Bitterkoekjes AH €0,99
Voorraadpot 500ml Xenos €2,49
Totaal €14,47


Voor de tapas liefhebber
Tapas 100 recepten Boekenvoordeel €2,99/Bol.com €6,99
Royal jalapeno mix AH €1,59
Tapanade variatie AH €1,69 per stuk
Monti Toast Mix AH €1,59
Huls Tapasrondje AH €3,99
Totaal €13,54/17,54


Voor de fijnproever
Wijnen Oveja Negra Gall&Gall €3,99 per stuk (aanbieding!)
Roombrie AH €2,50 (nu tweede gratis!)
Notenmix AH €2,75
2 Wijnglazen Xenos €0,89 per stuk
Totaal €15,01


Voor de zoetekauw
Bakmix Xenos €4,99
La Cucina Deegroller Action €2,99
Ovenwant Xenos €2,49
Etagere 2-laags Action €2,79
Chocolate Chip Cookies AH €1.39
Totaal €15,35


Voor het feestbeest
Miniatuur Bacardi rum 5CL Gall&Gall €3,29
Mojito cadeauset Xenos €6,99
Sourcy sprankelend AH €0,49
Limoen AH €0,59
Munt AH €1,29
Totaal €12,65 (of €15,94 met twee keer miniatuur rum!)


Voor de levensgenieter
Mok met sweater Xenos €4,99
Fleece plaid Hema €5,00
Geurkaas Xenos €1,99
Maskertjes Douglas €0,95 per stuk
Totaal €13,88


You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuk artikel! Ik zocht juist nog naar blogs met inspiratie voor cadeautjes hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer leuke tips, vooral de laatste vind ik het leukste. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Die laatste lijkt mij ook heel erg fijn om te krijgen inderdaad! En dat dekentje, zó cute!

      Verwijderen
  3. Leuke artikel! vooral die van de tapas vind ik leuk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Oh, die vind ik ook heerlijk! Ik heb dat boekje toevallig zelf ook, en het is écht een aanrader. Er staan super veel lekkere recepten in!

      Verwijderen

Subscribe